CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »




♥ ♥ ...throughout my life,


I have owez been afraid of losing the people I love,


but then, sometimes I wonder,


is there anyone out there afraid of losing me?... ♥ ♥


Sunday, May 2, 2010

bUfDaY gUrL...

29 April 2010....
Genap suda Cik Fiza kite b'umo 24 taon....huhuhu
Suda manyak lorr angka nye...bler mau tawen nie... :)
Got surprise 4 her....sume nyer di plan oleh Cik Dell kiter....


Woww...Secret Recipe seh....sodap nyerr....yummy3...
Nk cket ley x....tp jauh laaa....hehehe


Tgk laa muke Cik Fiza kiter nih...
Keterujaan + Kesedihan....terperanjat gitu...hehehe
Merah je mate...nangis yek....kantoiiii....


Epy bufday to u...epy bufday to u...epy bufday to fiza.... :)
Smoge pe yg dihajati tmakbul ye syggg....
Sygg banget same kamoo....


Nie laaa Cik Dell kiterr....
Thankz for the surprise....

0 comments:

Post a Comment