CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »




♥ ♥ ...throughout my life,


I have owez been afraid of losing the people I love,


but then, sometimes I wonder,


is there anyone out there afraid of losing me?... ♥ ♥


Wednesday, December 22, 2010

Alhamdulillah.................

entry pn da nmpk mmg bsyukur sgt2 pn......
ye Alhamdulillah...syukur pd Tuhan.....
sekian lame....n btaon jgk laaaa.....
at last di umor 24taon nie laaa bru aku merasa dpt kje ttap.....
no more kntrak2 okeh.....
dr jB smpi ke kL....
n dsini lah rzeki aku sbnar2nye.....
scope of work still same.....
yg mbezakannye cume bjauhan dr family tchenta....
ibu, ayah n adik.....
tp xpelaaaa....juz think +ve.....
aku dtg sni tok cri kje.....
plus nk cari chenta jgk....ngeh3.....
smoga ibu n ayh chat2 slalu.....
jage dri slalu.....
keep in touch okeh.....hehehehe
sgt2 syg same dorg.....
doa n restu dorg sgt la penting....... :)





0 comments:

Post a Comment