CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »




♥ ♥ ...throughout my life,


I have owez been afraid of losing the people I love,


but then, sometimes I wonder,


is there anyone out there afraid of losing me?... ♥ ♥


Tuesday, January 25, 2011

......jiwa kacau......

hmmmm.....ntah laaa knape ngn aku lately nih.....
mcm2 yg aku pk kn.....
serabut lak rase.....
mcm nk g karok je rase....
klu itu laa yg dpt ilg kn tekanan aku nih.....
tgh2 dgr radio....tba2 rase cm nk sgt dgr lagu nie....
Romance Band ~ Ku Ingin Kamu
tbaek laaaa lagu nih.....
mmg tacing giler kot......
lentok habesssssssss......
klu x caye ce dalami lirik nie....


Ku ingin engkau menjadi milikku

Aku akan mencintaimu

Menjagamu selama hidupku

Dan aku kan berjanji

Hanya kaulah yang kusayangi

Ku akan setia disini menemani..



Sentuhanmu bagaikan tangan sang dewi cinta

Yang berhiaskan bunga asmara

Dan membuatku tak kuasa

Ku ingin engkau menjadi milikku

Aku akan mencintaimu

Menjagamu selama hidupku

Dan aku kan berjanji

Hanya kaulah yang kusayangi

Ku akan setia disini menemani



Di setiap arung gerakmu

Tersimpan di hati kecilku

Bahawa dirimu terindah untukku



Selama ku masih bisa bertahan

Selama ku masih bisa bernafas

Selama Tuhan masih mengizinkan

ku ingin selalu menjagamu…



katahati......lagu nie mmg dedicated tuk hubby sayang,,,,,
lurve u baby,,,,,

0 comments:

Post a Comment